onsdag den 7. november 2012

Føler mig lidt heldig

I sidste uge tog vi alle fire en velfortjent fridag, og tog i Zoo. Alberte har næsten spurgt hver dag siden vores sommerferie, hvor vi ikke "nåede" det, og med noget der ligner fuldt bookede weekender, ja så måtte vi tage en hverdag til hjælp.

Efter lidt startvanskeligheder med en køresyg pige, der kastede op i bilen ca 800 meter fra Zoo, så havde vi en dejlig dag. Det var koldt, men solen var fremme det meste af tiden, og så var det faktisk temmelig skønt!

Vi havde ikke kamera med, så ingen billeder fra en dejlig dag - udover lige det her, hvor vi hygger med madpakker lige midt i solens stråler - dejligt!

Mens Frank og børnene er i tropehuset (lang historie, men der sætter jeg IKKE mine ben!) checker jeg min mail, og Susi Rydahl skriver, at jeg skal checke hendes blog.... Og se så lige!!! Jeg var vinderen af hendes seneste give away! Et gavekort til Illux på 500 kr. Super fedt, og jeg har bestilt en rulle Ferm Living tapet med robotter, så Rasmus kan få en ny sej væg.

Tak Susi :-)

 

1 kommentar:

  1. As claimed by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than we do.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "what"...

    CLICK on this link to see if this short test can help you decipher your true weight loss potential

    SvarSlet