fredag den 18. maj 2012

Duften af fresier

Elsker de her ekstra fridage!

Specielt når de bliver tilbragt med dejlige venner, som man desværre ser alt for sjældent (og det skal vi have gjort noget ved!)

De havde en smuk zinkpotte med de mest fantastiske blomster med til mig - med velduftende fresier.

Elsker smukke blomster - og specielt når de dufter i hele stuen, ren lykke!

Havde bagt min gode brownie med lidt flødeskum på toppen - puha den ligger tungt i mavsen.... :-)

God weekend derude!

6 kommentarer:

  1. Det var en RIGTIG hyggelig dag og verdens bedste brownies :D

    SvarSlet
  2. Tak for din søde kommentar - dejligt med én mere som er ny her i blogverdenen :-)
    Og også super skøn blog du har her...
    Måske vi kan dele gode ideer og hjælpe hinanden godt på vej..

    Ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  3. Psst... du har tilmeldt dig min give-away som jeg forkæler mine faste læsere med... men jeg kan ikke se at du har tilmeldt dig som læser ? Jeg vil bare sige det fordi det kunne jo være jeg trak dig... ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa og tak for din besked :o)
      Jeg er lidt forvirret omkring det her - men jeg kan se, at man ikke nødvendigvis er fast læser, fordi man har bloggen på sin læseliste? Nu tror jeg i hvert fald, jeg er fast læser hos dig - men du må gerne checke, så er du sød :o)

      Slet
  4. PS! De ser da for lækre ud de kager der ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de virkelig også - tunge men lækre!

      Slet