torsdag den 26. april 2012

Stjernestøv og små blå blomster

Igår hyggede jeg med saks, papir og folde folde og voila!

Fine stjerner til at hænge op.

Intet svært over det, da de jo bare skal klippes og foldes efter stregerne, men jeg synes de er skønne uanset, og så minder de mig lidt om en georgine?

I forgårs fandt jeg denne skønne krukke frem - den har stået længe ovenpå vitrineskabet og har aldrig været brugt, og det er da synd, så nu er den støvet af :-)

Og ville det så ikke være fint med dette lille fad fra Anne Black ved siden af?

I love!

3 kommentarer:

  1. Hej Maria :-) du er så kreativ. Den er en rigtig fin kartoffel krukke du har dig der. Mon ikke du bliver nødt til at købe det fad? ;-) god aften!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia
      Ja, men der er jo også et lille fad fra Liebe der spøger....

      Slet
  2. Hej maria. tak for din kommentar :) Jeg bruger ikke nogen speciel maling til mine møbler - bare almindelig træmaling og så kan jeg godt li at blande farverne :)

    SvarSlet